StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ghd

Frureinhold.se / 29 December, 2012 - 20:00 / Shopping

Det är ett jäkla tjöt om ghd hela tiden här på bloggen, men hag är liksom kär. När man är kär pratar man konstant om just de man är kär i :p i mitt fall en plattång ;) var ju hos camilla idag och klippte mig och fick låna hennes plattång för att styla lite lätt efter. Den är verkligen så bra som alla stylister säger och nu är det bestämt, jag ska ha en :D så om jag har tur har jag en till nästa vecka :D
det är verkligen en inverstering i mina ögon, denna kostar 1799 :- 

Postat av: Sandra

Hej! Vart kan man hitta en bra ghd plattång till ett bra pris? Kram!

2012-12-30 @ 00:16:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: