StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ensam hemma

Frureinhold.se / 11 December, 2012 - 20:23 / Vardagen

Japps, nu blir jag och hailey själva tills på fredag. Robin skall åka till sthlm och jobba, han skall hjälpa en kille som installerar övervakningskameror på solsidan :p det är helt sjukt egentligen, att det lönar sig att anlita hjälp från västkusten med alla de extra kostnader som blir än att anlita en firma i sthlm. Men men, en liten roadtrip blir det för dom och jag får hålla ställningarna här hemma. Robin var som sagt och köpte en gran idag, vet ej hur den ser ut än, men vi bestämde oss för att ta in den idag bara för att han skall vara borta :p Vi har även plockat fram tomtar etc. Robin är även nere på maxi nu och handlar, min hjälte :D jag har haft sån sjuk huvudvärk halva dagen och ligger nu i soffan och bara är, hoppas den inte är kvar imorgon. 
 
min söta tjej, hon kan då få mig på fall om och om igen !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: