StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

baka baka liten lussekatt

Frureinhold.se / 06 December, 2012 - 15:22 / Vardagen

Japp idag har vi bakat nere hos syrran, eller ah hon har mest bakat och jag har tittat på ;) Men fick med mig 20 safransbullar och 15 vanliga. Super duper goda är dom. Nu är jag hemma, kikar på oth och hailey sover för första gången idag. Dock borde hon vakna vid 16.00 för då kommer mickaela hit och skall fixa mina naglar :) juligt och fint kommer det att bli. Robin är i thn och jobbar så pappa kommer hit efter jobbet och hjälper mig med hailey. 
 
Jag fick även köpt presenter till jessica idag, vi fyller ju år imorgon wiiihooo :D hela 24 år fyller jag imon och jessica fyller 38 :) Helt otroligt att jag tajmade hennes dag ;) men men imorgon skall vi åka till Manana och äta middag och sen hem och dricka champange till xfaktor ;) kommer må sådär bra på fotbollsträningen som äger rum i mimershallen kl 08.00 dagen efter ;) men vad gör man inte haha. Lördagen blir lika stressig som fredagen, då vi skall upp och fira jul med kompisgänget i lilla edet. Super mysigt kommer det att bli och man får ta det som det kommer med allt som skall göras :) 
 
På söndag skall vi ha liten middag nere hos syster med familjen. Hoppas ni får en fin kväll, vi hörs senare med resultatet av naglarna !!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: