StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

39 graders feber

Frureinhold.se / 13 December, 2012 - 05:30 / Hailey

ja denna natten var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Igår när jag gick och la mig hörde jag ett litet gny innefrån Haileys rum, hon bubblade lite om pappa blandat med gråt. Jag gick in och tog upp henne och hon verkligen kokade. tog in henne till mig och kikade tempen, 39 grader ?! lillsnuttan. I med alvedon och bädda upp på pappas sida av sängen. Hon somnade inte på säkert 1 h, men från 01.00-05.00 har hon sovit. Dock inte jag som är helt slut, huvudet värker och kroppen skriker efter mat. Mitt lilla element hade nu 39.5 och har fått ytterligare alvedon så vi får se om hon somnar om en stund. 
 

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Ett tips! När hon harså hög feber, ta av henne alla kläder låt hon ligga i bara blöja och ett påslakan på sej bara.
Min stora grabb får uppemot 40,5 inland och det är det enda som hjälper + alvedon och ipren. Där kom ett tips till :) Ipren för barn tycker jag fungerar bättre. Den är mer snabbverkande. Så köp hem det :)
Hoppas hon blir frisk snart!

2012-12-13 @ 05:57:13
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: