StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag fullt upp

Frureinhold.se / 02 Augusti, 2012 - 22:21 / Hailey

Ja fullt upp är bara förnamnet. Hur skall jag börja ett sånt här inlägg? Jo vi kör såhär. Idag började vi morgonen vid 08.00 tiden. Hailey har börjat sova bättre nu (alltså längre på morgonen) så vi travade oss upp och började greja vid 08.00 tiden. Två maskiner tvätt har jag fått gjort från igår kväll tills nu på morgonen. Vi skall ju till västervik imorgon och jag insåg att allt låg i tvätten så vips snabbt och lätt allt är redan torrt och inlagt i skåp eller i väska. Men åter till dagen, vid 10.00 tiden satte vi oss i bilen (jag och hailey) och styrde bilen till stenundsund. Hämtade ut mina glasögon som var klara, gud vad jag kommer ha problem att få till det haha. Vet inte vad jag skall säga, tycker dom är snygga men det är svårt att vänja sig. Men jag får träna :D försökte knäppa kort men nä det gick inte. Kanske imorgon ?? Efter stenungsund åkte vi till LERK för att kika på hästhoppning. Det var otroligt kvavt men vi klarade oss ifrån regnet. Träffade massa goa tjejer bla så kom camilla och naemi dit. Goaste goaste tjejerna, är så glad över att få äran att ha så fina vänner som jag har. Vi åkte hem så vi var hemma till 16.00 tiden, bytte om, på med ridkläder och sen till stallet. Möttes av en så söt och go gammal dam. Ett svenskt halvblod med dressyr stam. Vi körde ett kort kort pass i padocken och vi föll samman. Alltid svårt med nya hästar, men jo då vi skall nog ha kul ihop. Så jäkla söt !! nästa vecka blir det ett längre pass :) 
Pjuu fick jag med allt? inte nog med alla aktiviteter så har jag även packat, städat hela huset och sitter nu med kaffe och fotinpackning. Snart väntar sängen, fick hem klänningen från elise ryan idag och den satt som ett smäck, bild finns på instagram :) över 200 följare nu :S helt sjukt haha !! vilka är alla :) här kommer kort ifrån dagen allafall som jag knäppte med kameran. Puss på er alla goingar.
dessa tjejer kommer ni få se upp för !! så jäkla goa när de klappade händerna när hästarna sprang förbi :D tjejen som hoppar är linn olsson en riktigt duktig tjej både på hästryggen och i blogg världen, tummen upp !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: