StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping och extra jobb

Frureinhold.se / 17 Augusti, 2012 - 15:05 / Shopping

Japps då var man hemma igen, helt slut efter allt konkande med varor hit och hund dit. Sitter allafall i soffan nu med en klase vindruvor :) super gott, utan kärnor vilket är ett måste annars blir jag galen. Kan inte svälja en kärna för tror då att det kommer växa ett vindruve träd i magen. Skadad sen barnsben? Jag fick handlar två par leggins till hailey, en helt underbar klänning och två pyjamasar :) insåg ju som sagt igår att alla kläder, okej inte alla, men mycket har hon växt ur :/ Så upp en avdelning på kläder och in med lite nytt. Gick även förbi presentboden och köpte en present till våra grannar som gifter sig imorgon :) stod och pratade lite med chefen där innen och vips så fick hon mitt nr och namn ifall de skulle krisa hos dom någon gång :) Roligt roligt. inte för att jag direkt söker ett jobb nu, men alltid bra med extra :) Nu blir det till att vila när hailey gör det och sen städa klart det sista innan robin kommer hem :) då skall jag upp till harle och rida :) 
 
:) fin fint !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: