StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Gokväll

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2012 - 21:47 / Vardagen

Haft en toppen dag med syster och barn. Började i Gbg där vi köpte massa fina dekor saker till haileys kalas. Tror jag väntar med att visa er tills kalaset är :) efter Gbg åkte vi till Kungälv igen och hämtade tindra på skolan. Sen ner till vincafet för en god fika. Tog kort som jag visar imorgon :) när vi lämnade cafet började det ös regna så blöta väl hemma somnade hailey som en stock i ca 1h :) sen full rulle. Min glada envisa roliga tjej.

Imorgon skall jag hmmm städa förbereda inför matchen som är på lördag mot kom och hitta på ngt skoj med hailey och macy. Vet inte vad än, ngn rolig lek får det bli. Sen såklart fredagsmys som alltid :) och jo glömde ju om det är sol skall jag måla fönster ;) yeeiii




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: