StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 31 Augusti, 2012 - 11:11 / Vardagen

Igen och igen och igen godmorgon :D haha solen skiner, huset är till viss del städat och morgonpromenaden sitter i. Hailey sover frukost, den lilla godbiten sov till 08.00 idag :D lycka för mammi. Idag var första gången som jag satte på henne mössa när vi skulle ut på morgonpromenad efter sommaren. Brr vad daggen var kall, men det var helt underbart ute, solen lös och det var sådär stilla. Idag väntas en tur ner till gbg och fixa en sak, sen hem till kungälv och kika lite, har endel kvar att dona med innan haileys kalas :) men fick köpt all dekor igår förutom ballonger :D insåg även att jag hade en heldel kvar sen dopet som kommer till användning :) den som spar den har ;) eller hur heter det. 
 
igår fick vi även besökt vincafet som är nyöppnat nere vid älven, så himla mysigt, dock som jag skrev igår ös regnade det :( men under tiden vi var där var det mysigt :D hailey fick en egen vanlig glass att mumsa på, lyxigt som tusan ;) slänger upp en liten bildbomb ifrån gårdagen :)









mina goa lilla tjej !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: