StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

morgonpromenad

Frureinhold.se / 01 April, 2012 - 11:12 / Vardagen

hello everyone, nu kom jag in efter att ha gått 1 h promenad med annika :) riktigt skönt, trots att jag snorar värre än värst :p men vi tog och bara gick i rask takt så det gick helt okej :) Imorgon är det pilates igen och det skall bli skoj att se vad man klarar och inte :) såklart klarar man allt, men ibland är man lite starkare och det hoppas jag att jag är imorgon :) annars idag skall vi inte göra så mkt, packa lite och dona. Skall se om vi kan köra ner lite till huset snart och köpa fler flyttkartonger så vi kan börja packa mer :) jag är en riktig planerare så jag älskar att vara ute i god tid så när vi vlä skall flytta är det bara att köra typ 2 lass så är allt klart :D haha organiserat och bra, men kanske en smula hysteriskt, men alla är vi olika :) Lägger upp lite videoklipp under dagen, känner att min skrivlust är as kass :p

Postat av: Maria

Vilken underbar bild!! Hoppas allt är bra! Du gör så många fina inlägg och nu när puppisen är hemma så har jaginte hunnit kommentera! =) FULLT UPP!!! hade fasiken glömt hur "jobbig" och krävande valptiden är

=) full fart hela tiden =P Ta hand om er! <3

2012-04-01 @ 18:30:48
Postat av: J

tack hjärtat skicka länken på bloggen också och lösen till mailen :) gulle dig, jag vill se den lilla bebisen :D <3

2012-04-01 @ 19:00:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: