StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 17 April, 2012 - 09:51 / Vardagen

Så tillbaka till verkligheten, hemma igen efter en helg på vifft. Hoppas att allt är bra med mina läsare och att ni tycker att det är skoj att jag är tillbaka :P Just nu söar det pingisbollar ute :S riktigt frustrerande då jag vill ut och springa i eftermiddag. Får bli ett pass med rockringen samt utfall inne om det inte lugnar ner sig :( så jädra trist asså !! Jag vill ha sommar och varmt inte snö när det har gått halva april ! Bilen har liksom sommarsulorna på ?! dock är dom lika bra som vinterskorna, men lite mindre djup på däcken men med 4 wd går  det mkt bättre :) Men jag skall itne ut och köra idag vilket är skönt :) Robin berättade att det var hur många olyckor som helst på vägen till gbg idag :( inte okej !! undra hur många som bytt till sommardäck?! rätt många tror jag. Men men blir det mer tid för blogg, hem och hailey :) dock får hailey alltid mkt uppmärksamhet på dagarna men mer idag när jag ändå inte kan gå ut :) fy nu är det helt vitt på vägen :( men men ingen idé att vara bitter, bara att köra på :)

Postat av: Johanna

härligt!:) idag håller jag på med lite beställningar, samt målar :)

2012-04-17 @ 11:22:49
URL: http://gemninaarts.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

Hej, vill du göra ett bloglovin byte?:D

2012-04-17 @ 11:32:37
URL: http://eemma.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: