StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 12 April, 2012 - 09:00 / Hailey

hej alla fina och godmorgon. Hoppas att ni sovit gott, själv vet jag inte än för detta skrev jag igår kväll :p kvällen igår var kanon, vi kom ut på den berömda rundan och det var så sjukt gott väder. Sista 100 m sprang jag det fortaste jag kunde och jag trodde helt ärligt att jag skulle dö haha :p benen slutade liksom öka och jag flåsade gött efter :p Men det är ett bra avslut på passet att ta ut det sista. Imorgon och på fredag är det dags igen vilket är skönt. Jag åker ju på road trip i helgen, lör - sön sover jag i kungälv och sön-mån hos mamma och pappa. Robin skall på elmässa i  frankfurt och jag vill inte vara ensam hemma. Tänkte passa på att hälsa på johanna på måndag och fota mira sån nyföddfotografering :) så himla mysigt ! Måste dock åka till net on net och köpa nytt minneskort, raderar ju inget så nu har jag 3 fulla minneskort. Känner mig naken när jag inte kan fota mera :/ så imon blir det ett nytt kort. Måste även till storken och prova ut en stol till hailey, hon är för liten för babyskyddet, hon växer så hon knakar.
mammas ögonsten ♥

Postat av: Åsa

Så himla söt Din lilla är, som en docka :) Jag gillar verkligen kläderna och speciellt hårbandet.



Dina bilder är ju jättefina, Du är duktig Du.



Att Du dessutom orkar träna, springa är ju skitjobbigt, Du är väldans duktig.



Vad gör Du när Du inte är mammaledig, fotograferar eller springer?



Ha en skön torsdag kram Åsa

2012-04-12 @ 09:43:51
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du får en toppen dag :D

2012-04-12 @ 11:59:29
URL: http://byfia.com
Postat av: Morfar

Lik morfar vacker som en dag, vad tror ni om pannband?

2012-04-12 @ 18:36:24
Postat av: Pernilla

Att du inte kollar på en extern hårddisk till dina bilder, istället för att köpa nya minneskort hela tiden! I längden blir det nog mycket billigare, kna få bra och rymliga hårddiskar för 1000:- tror jag, medans ett minneskort med BRA kvalite kostar några hundra! Dessutom är ju chansen att man tappar bort en hårddisk lite mindre. Jag sparar alla mina bilder på både min hårddisk och på gabriels, i fall min skulle krascha! Lite tänkvärt bara :)

2012-04-12 @ 20:06:40
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: