StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tuff natt

Frureinhold.se / 05 September, 2011 - 11:33 / Hailey

Nu har jag fått känna på riktiga värkar, inte krystvärkar såklart, men värkarbete. Vid halv 10 igår kom en smygande värk, tänkte inte mkt på den men när värkarna var återkommande med 2-4 minuters intervaller började robin klocka. Från 22.00 till i morse har värkarna ökat och ökat, värkar som höll i sig i 30-60 sekunder. Det var en spännande känsla att känna hur värken kommer, hur den går upp som hårdast och man bara vill slänga sig ut genom fönstret och sen hur den sakta går ner igen. Sen kissade jag som en fontän, 7-8 ggr på kort tid. Såhär höll det allafall på, har väl sovit 2 h blandad sömn så imorse började värken avta, jag känner hur livmodern är helt slut, det liksom surrar i den och trycker nedåt fortsätter.  Sen har även slemproppen gått nu i morse, men som sagt, kroppen är helt slut, vila vila vila. Ringde min bm nyss och hon tyckte att jag skött mig bra inatt, jag har tid hos henne imorgon och har bebisen inte kommit då skall hon undersöka mig och se om jag är öppen ngt. Anyway nu är ni uppdaterade, jag skall lägga mig och vila en stund, sammandragningarna fortsätter men gör inte så ont som inatt, mer en molande värk bak i ryggen och på sidorna. Robin är hemma med mig allafall, skönt att han är så flexibel med eget företag !! guld värt !!
får ta ett nytt kort sen om jag orkar !!

Postat av: Bella

Nu vill nog bebis ut om ett par timmar! Spännande :D Lycka till ;)

2011-09-05 @ 12:11:25
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oh nu händer det saker :) Hoopas du slipper 2 dygn som mig bara :( usch det är jobbigt! Ett tips: ät så mycket du kan för när det sätter igång riktigt så får du inte i dig något! Eller ah det beror iofs på hur hög smärtan känns! Åh spännande :) lycka till <3

2011-09-05 @ 12:13:21
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: emelie

hoppas du kan vila och äta nu innan det är guld värt inför ditt maraton i kroppen :) lyckokramar till er fyra :)

2011-09-05 @ 12:45:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: