StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tickande bomb

Frureinhold.se / 06 September, 2011 - 10:13 / Hailey

Inatt har jag sovit som en prinsessa om man jämför med senaste tiden. Vaknade typ 2-3 ggr, somnade om jätte lätt och sov till 10 och kände mgi ändå utvilad. Dock har jag märkt att livmodern är som en tickande bomb. Jag har inga direkta v'rkar, men hux flux drar den ihop sig som tusan, ungefär som sammandragning och det värker och trycker lite var stans. Men så släpper det och så går det över. Gick ut och gick runt huset för en stund sedan och då börjar det direkt att spänna och dra. Så kort sqagt är jag en tickande bomb, åt lite frukost nu, men det gick itne i mycket i min lilla mage. Notera llilla ;).. Känns även lite som lugnet före stormen, igår var både jag och bebis helt slut och idag känns det som vi hittat nya krafter. Skall ju till bm kl 15.15 och då blir det undersökning och vanlig undersökning. Spännande att se om det gjort ngn verkan med alla dessa värkar, känns riktigt frustrerande att gå en hel natt med sån värk och sen inte få ngt direkt för det. Visst att man får träning etc, men inget mer.. Nä nu skall jag plocka undan här och städa lite.

Postat av: Elin

Hallojsan!

Ahh vad kul att du också har blogg!! =)

Nu är det allt nära med bebis också..! Ojoj, vad spännande!

Kraam

Elin

2011-09-06 @ 12:40:03
URL: http://mountedsports.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: