StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tick tack

Frureinhold.se / 01 September, 2011 - 12:29 / Vardagen

Nej ingen bebis än :) men I have to think positive :D en dag närmre allafall :D Har allafall känningar så fort jag anstränger mig, då spänner det i magen och man får små värkar. Kanske skulle ta mig en tur upp för backarna och ner igen :D Skall allafall dammsuga av och torka golven lite snabbt, macy löper ju nu så det blir till att städa varje dag och sen klippte jag ju gräset i förrgår och då blir det lite gräs här och där som jag bara hatar :p Det finns inte så mkt skoj att skriva såhär på morgonen, allt fokus ligger liksom på bebis. Borde kanske hitta på ngt så att fokuset förflyttas på ngt annat. Är super shopping sugen, men jag måste börja tänka logiskt, min kropp kommer inte vara sånhär länge till nu. Vänta och spara pengar till höstgarderoben. Vet säkert att jag kommer beställa massa fint ifrån nelly.se. Alla de kläderna jag la upp häromdagen är därifrån :D I love !! skall ta och rensa i mina lådor nu i dagarna och skänka bort allt jag inte använder och som är omodernt !! Fattar inte varför man envisas med att spara när man aldrig använder det ändå.. tragiskt !! Nä nu får jag röra på mig, blir ju helt försutten :) tjiing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: