StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

systermys

Frureinhold.se / 29 September, 2011 - 09:54 / Vardagen

Ja idag skall jag till kungälv och hälsa på min syster och hennes barn :) hon är ledig varje torsdag så då passar jag och Hailey på att åka ner och spendera dagen där. Jag har även sån tur att robin kommer dit efter jobbet och skall ha byggmöte med Mikael (jessicas man) och benny (mikaels pappa) robin skall göra elen i bennys nya hus :) super skoj !! vi blir även bjudna på taccos, ren lyx torsdag !! Jag och syster har planerat att gå ner till kungälv och shoppa lite, de har ju affären små tufft där, love it !! Det är även där alla kungälvsbor skall gå och köpa sina miss dee smycken, de har en uppsjö :D super nice !! LÄgger in ett inlägg senare !! måste försöka greja klart här hemma och se till så jagh får med mig allt :p det är ju inte en sak direkt :D

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Låter mysigt!! Hoppas du få en toppendag vännen!

2011-09-29 @ 10:52:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Bella

Då var nog vädret bättre här. Det är den enda nackdelen med att bo så nära havet. När det blir blåsväder brukar det dra till riktigt ordentligt där ute! Men annars e de ju lyx :)

2011-09-29 @ 11:00:59
URL: http://dusunce.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: