StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sen uppdatering

Frureinhold.se / 22 September, 2011 - 20:29 / Vardagen

ja det tog hela långa dagen innan jag hann sätta mig här och knåpa ner lite :) Dagen har varit bra, våran skrutta verkar ha ökat i matbehovet för det känns som om jag inte gjort annat än att amma idag :p Nu ligger hon allafall i sin säng och sover. Får se hur denna natten blir. Inatt vaknade hon 02.00 och sen 06.00 efter det sov vi till 10.00-10.30. Förmiddagen blir lite förstörd när vi ligger så länge, men det är skönt att ta igen den sömnen som man går miste om på natten. Blir bättre sen när hon sover hela natten eller allafall mer än 4 h emellan matningarna :) Vi har även varit ute på en promenad, så himla skönt att få gå ca. 30 minuter per dag. Bara komma utanför huset är helt ljuvligt och snart är vintern här och då vet man aldrig när man kan gå ut. De senaste två vintrarna har ju inte varit för roliga när man tänker på snömängden :p Men men det får bli som det blir :)
Nu ikväll blir det bara lugnt, kika lite på robinson och sen lite film. BTW Hailey gjorde sin riktiga spya idag, över hela farmor :D inte ngt att skratta åt egentligen, men jisses vad hon spydde. Hon har ju varit lite matsjuk idag, mat mat mat så gav henne lite ersättning för jag blev orolig att min amning inte gav tillräckligt, men hälften kom ju upp :) Men on verkade ändå nöjd och nu sover hon ju som en stock. Vi kikade på lite resor, eller ah vi pratade om det, för robin kom hem och sa att Anders och elin vill åka på barnsemester med oss :p och hur skoj lät inte det ? deras dotter är 1 år äldre än hailey, men när de är ltie större kommer de ha super skoj tillsammans :) mysigt med och åka till ngt barnvänligt hotell, blue village med bamseklubben !! nu blev jag helt lyrisk !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: