StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

höstrusket

Frureinhold.se / 17 September, 2011 - 19:56 / Vardagen

ja hösten är helt klart här, men jag är inte bitter :p har ju så mkt att greja med nu med barn och allt. Var ute och gick förut och man känner verkligen den isiga vinden mot öronen. Det var till och med så illa att jag hade kunnat ha ett pannband utan problem. Men nog om det, jag var även ute och kikade på lilla när hon red och jag kunde ju inte låta bli så jag hoppade upp :) underbart, men man skall vara försikt i början så man inte får ont ngn stans. Men den korta stunden jag red gick bra..
lillskrutten vad fit han var förra sommaren ! härligt fokuserad jag är ocskå på alla kort ahah vad gör jag med läpparna, drar ner dom i magen :p

Ett annat tecken på att det är höst är all underbar hockey som sänds varje vecka, sitter just nu och kikar på frölunda - luleå , det står just nu 1-1 men jag tycker att frölunda var strået vassare i andra perioden och nu startade precis tredje. Vi har även hittat en film som vi skall se efter matchen som verkar rolig :) det blir inga snyftfilmer nu närmsta tiden haha det pallar inte mina hormoner med !! Det är mycket bättre nu, grät ngr gånger precis när vi kommit hem. Underbara robin kunde komma fram och krama än och så bröt tårarna ut :o blödig as hell !! Men jag lägger upp en trailer på filmen så kanske detä r ngt ni också vill kolla på :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: