StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hej allihopa, idag har det varit kalas och...

Frureinhold.se / 03 September, 2011 - 22:53 / Vardagen

img_0580 (MMS)

Hej allihopa, idag har det varit kalas och märkte att vid tre hade jag 3 sms ett gäng Facebook meddelande och oroliga bloggläsare. Fy skäms att göra så emot er. Jag bestämde mig därför för att när vi väl åker in skriver jag ett kort inlägg ifrån mobilen så vet ni. Känns as nördigt, men jag vet hur nervig jag var när mina vänner låg och snart skulle föda. Det var en plågsam väntan, så om detta låter bra släng en kommentar, får jag ingen respons tar jag det som ni inte bryr er ;) godnatt alla !! Imorgon är det gymkana sm som gäller !!


Postat av: emelie

Det låter jättebra :)

2011-09-04 @ 00:12:25
Postat av: Alexandra

Ett inlägg låter kanon :D

2011-09-04 @ 16:35:09
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: