StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon, jag har fått så många fina komm...

Frureinhold.se / 12 September, 2011 - 07:50 / Vardagen

img_6015 (MMS)

Godmorgon, jag har fått så många fina kommentarer, tack för det. Har ju inte datorn med mig så får skriva en kort sammanfattning här. Förlossningen gick bra, jag fick som jag ville med lustgas all in, dock inte under krystvärkarna, då var det bara att köra på. Hade en super go barnmorska och robin var en klippa, trots att han har men för livet ;) Hailey kom till världen den 10 sep 01.53 med ett skrik och allt verkar vara bra. Hon äter för fullt och imorgon bitti får vi förhoppningsvis komma hem om allt ser bra ut. Robin har sovit hos oss i två nätter vilket är guld värt, vi ligger på egenvårdsavdelning då bb var fullt men det har funkat kanon. Hon är lik Robin, en riktig pappa tjej, det första jag sa när jag fick upp henne var att hon var lik sin farmor :p dock har hon mitt mörka hår, och visst är hon lik mig med, lite !! Nu ligger hon allafall i Robins säng och sover på hans bröst, super mysigt. Tror det gav lite perspektiv, hon har ärvt mitt temperament, blir man arg skall man bli det ordentligt ;)


Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Naww lilla prinsessan. Jasså fick ni inte ligga på bb. Tur att det funkar bra för er ändå! längtar tills att få höra förlossningsberättelsen, va inte dåligt med bara lustgas i alla fall =) Vi hörs gumman!!

2011-09-12 @ 11:34:43
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: