StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 28 September, 2011 - 09:40 / Vardagen

Jag är sååå glad att det finns kaffe :p de är som en väckarklocka på morgonen. Lillan ligger på sin filt och sparkar för fulla muggar, väldigt skönt att hon går att lägga så och att hon kan roa sig själv. Då hinner jag äta frukost och få ordning på lite saker. Hon sover ändå väldigt bra, la henne vid 18.30 och fick då ett mål mat, sen vaknade hon 23.30 och fick mat, sen sten somnade hon om till 04.00 sen sov hon med oss/mig fram till 08.00 sen efter det har hon varit klarvaken mer eller mindre :p Men man får vara glad att man allafall får 4 h sömn i sträck !! 
Idag skall jag bara ha en inne dag, borde dra mig ut på en liten promenad om det inte regnar, det är alltid skönt men annars skall jag bara gotta mig inne. Funderar på att baka äpplepaj, det skulle vi gjort redan igår men det blev aldrig av :) kom så mkt imellan, bland annat hockey. Det är helt amazing hur frölunda spelar, helt ärligt, de leder serien, de har spelar 5 matcher och släppt in 2 mål, inte förlorat under ordinarie tid. Ja jag vet inte vad mer man kan säga :p helt sjukt !! hoppas att det fortsätter i samma fina takt. Alla experter psykade ju fröludna inför säsongen med tanke på deras ruskigt dåliga spel förra året. Men med ett nytt lag och en ny inställning blir det såhär bra :) super skoj att se !! nu skall det bara hålla i 50 omgångar !! det som känns ännu skönare är att färjestad ligger typ näst sist ;) lyckorus haha !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: