StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god lunch

Frureinhold.se / 08 September, 2011 - 13:32 / Vardagen

Eller vad skall man säga,  nu har mirre åkt till jobbet, elelr ah det var för en stund sedan. Själv har jag grejat sedan 10 i morse, täntke ta en promenad om en stund med macy, slänga i ipoden och bara gå :p Vet att det ör mtk bebissnack och jag känner själv att det är lite trist. Men nu får den ta och kika ut, har ständigt tryck nedåt och ont i magen, inte värk ont men ont :p Frustration oo yes !! Anyway. Jag fick hem lite mer baby saker igår, jag är verkligen såld på baby dan, de har massa fina serier. Jag valde ju en ganska neutral serie med hästar, solar etc. Men de har även mer tjejiga och mer killiga, det blir det sen. De har även möbler som är super snygga !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: