StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fredag och helg

Frureinhold.se / 23 September, 2011 - 20:12 / Hailey

Ja nu är det helg och visst älskar man helgen, men denna helgen får gärna aldrig ta slut för efter helgen börjar robin jobba igen. Klart är det kaos och Hailey mår dåligt är han hemma, men flyter allt på åker han till jobbet :) Nu kommer den riktiga vardagen, men jag tror att det kommer gå bra. Hon sköter sig faktist riktigt bra, klart att hon kan vara gnällig och vilja äta hela tiden, men över lag är hon en riktig pärla. Går och lägger sig mellan 19.00 och 20.00 beroende på hur mkt hon sovit på dagen sen vaknar hon vid 22.00-23.00 och får ett mål ocg efter det vid 02.00-03.00 och sen vid 6.00-7.00 och sen sover vi till runt 9.00. Det är helt okej, oftast 4 h mellan målen och då hinner man sova. Hon har fortfarande sånna droppar som hjälper magen och de är verkligen super !! vill gärna slippa kolik, uch för bebisar med ont i magen, de är verkligen så synd om dom då ! 
Planer för helgen är att åka till mina föräldrar imorgon och hälsa på, sen på söndag var det planerat dop för Naemi, men jag kände att lillfisen var för liten för att träffa så mkt folk. Det florerar så extremt mkt bakterier just nu och jag skulle aldrig förlåta mig om hon blir sjuk för att man inte tänkte sig för. Hon är ju faktist bara 2 veckor, ingenting, dock känns det som om vi har haft henne hur länge som helst. Så på söndag om allt känns bra åker vi till Anders och Elin, en liten tur, känns så skönt att komma hemifrån lite. Idag var till och med robin ensam hemma med Hailey medan jag åkte till torp och handlade uteblommor, hösten är ju här så då byts de döda sommarblommorna ut till härliga höstblommor. Jag köpte även en klänning till Hailey och såklart fredagsmys !! Det kändes helt okej, trots att jag saknade dom båda massor så kände jag mig super trygg med att robin hade det mysigt med lilltjejen !!
full av bus , när hon låg på filten började benen sparka och ah bilden pratar nog för sig själv :p

Postat av: Maria

Va fin du är vännen! Försår dig att du inte vill komma i närheten av massa bassilusker, det hade jag inte heller velat! Skönt att Sötnos-Hailey mår bra =) <3

2011-09-24 @ 08:29:52
Postat av: Pernilla

Låter rätt smart det där med att ta små korta tripper hemmifrån och lämna pappa och detter ensamma redan när hon är så liten, tror nog det är superbra för deras framtida relation! Blir ju lätt så att mamman tar hela små-barnsbiten och inte vågar släppa in pappan ibland. Dessutom tror jag nog det är viktigt även för dig att bara få några minuter ensam! Bara kunna koppla bort en liten stund är nog bra :)

2011-09-24 @ 18:28:16
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: mrs Reinhold - Mamma till Hailey !

visst är det så :) tack så mkt maria :D

2011-09-24 @ 21:24:08
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Malin Strömberg

Ååhh den lilla skruttefian! Tycker att hon är väldigt lik sin mamma :)

2011-09-26 @ 13:57:21
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: