StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

BVC

Frureinhold.se / 20 September, 2011 - 15:29 / Vardagen

Ja då har bvc varit här och Hailey visade upp sin fina sida. Hon fick massor av beröm för fin hud, fin amingstecknik, fina ögon och fin vikt. Hon väger nu 3260 g :) hur lång vet vi inte, men det mäts lite längre fram. Vi gick igenom olika aktiviteter, såsom babysim, babymassage och öppna förskolan :) tycker det är viktigt att hitta på saker med sina barn, bara gå hemma blir ju riktit trist. Nu går vi emot tråkiga tider, allafall vädermässigt så att bara vara innanför husets väggar är inte att rekomendera för mig allafall :p Just nu ligger hon och kryper på robins bröst, hon ser så söt ut när hon börjar nere vid magen och ålar sig uppåt. Hon ger även ifrån sig ett kämpande ljud när hon kravlar :p inte ledsen utan bara bestämd :p
Jag funderar starkt på om jag skall vila ltie, för inatt sov jag inte många timmar. Hailey var klarvaken, tror att hon hade lite magknip så nu har robin köpt hem sånna droppar som man kan ge henne innan amning :) Gav henne det förut när robin kom hem för då hade hon gråtit så fort jag lagt ner henne i sin säng eller babysitter. Tog väl 10 min så var allt mkt bättre. Hon öppnade upp ögonen och var väldigt belåten :) Bm berättade att det lätt kunde bli så att bebisar får magknip i början, speciellt om de är lite glubska och inte är så bra på att rapa :p stämmer bra in på lillfisen :) 
Jag vill även hitta ngn bra film att se på ikväll :p igår kollade vi på ''no strings attached'', den var riktigt bra, gillar ashton kutcher, riktigt bra skådis :) Jag är ju lite blödig fortfarande så det blir inga sorgliga filmer för min del :p men ngt lär vi ju hitta :) jag vill se den ''crazy stupid love'' och '' friends with benefits'' tror att de skall vara bra. Dock går de på bio snart så jag lär få vänta ett tag till !! Inte direkt att man går på bio nu liksom :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: