StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bm

Frureinhold.se / 02 September, 2011 - 09:34 / Vardagen

jahopp då var jag hemma ifrån bm igen och nu är äntligen mitt blodtryck nere på det normala igen :) 120/80 :) hjärtljuden låg på 130-132 och den ligger fortfarande fixerat. Nu är jag allafall dödstrött, brukar ju sova vid den här tiden eftersom det är då jag på ngt konstigt sätt sover som bäst :D på natten får jag väl effektiv sovtid på ca. 4 h så mellan 8-11 sover jag som en prinsessa. Idag är det alla fredag vilket innebär helg :D I love it !! att ha robin hemma hela tiden är underbart :) Morgonen har även varit sådär super fin, helt vinstilla och sool :D Idag skall jag som sagt bara njuta av att vara ledig ( vilket jag gör typ varje dag haha ) men jag skall inte göra ngr större utflyckter :) har städat en snabbis nu när jag kom hem och skall snart ropa in macy och så skall vi vila en stund :) tyvär får hon ligga på golvet eftersom hon löper men hon har ju goa kuddar att mysa med :) Hon är ju otroligt mammig nu för tiden, vilket jag skrivit förut så hon njuter av varje sekund jag är med henne ( vilket är typ jämt :D ) Vi hörs senare !!
Min prinsessa !!

Postat av: Alexandra

Är det bebis nu? :) Spännande!!

2011-09-03 @ 11:26:34
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: