StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

3ee pad

Frureinhold.se / 09 September, 2011 - 09:43 / Shopping

Vi har länge kikat på ipad och 3ee pad, vilken är bäst etc etc. Jag är ju apple lover och längtar som en tok efter min macbook, men som ni kanske vet är dom svin dyra så man får helt enkelt spara :p Hade jag inte varit så shopping galen hade jag haft en för längesen, men de där men men men och men kommer alltid i vägen :p Jag pratade allafall nyss med Robin och han sa att han hade fixat en 3ee pad, han tyckte jag behövde en sån på bb när jag inte har ngt att göra (vilket jag tvivlar på iof) men ändå super gulligt :D Man kan även ansluta ett tangentbord och få ytterligare 8 h arbetstid vilket awsome !! Kan ju skriva om den ikväll om jag hinner greja ngt med den :)

Postat av: emelie

aah ok :) tack för tipset :) Hade biolage för många år sen, men känns som jag provat det mesta nu :/ såg en bild på en tjej som inte tvättade med shampoo och hennes hår såg helt fantastiskt ut så det va mest därför ;) Det kan ju va värt ett försök :) sen finns det massa andra knep man kan använda som typ bikarbonat är tydligen svinbra både till hår och hud :)

Hoppas eran skrutt kommer snart! Väntar med spänning :)

2011-09-09 @ 10:41:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: