StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

1 vecka gammal

Frureinhold.se / 17 September, 2011 - 14:57 / Hailey

Ja då har en vecka gått och vid den här tiden för en vecka sedan låg jag och beundrade våran lilla dotter :) jag har ju som sagt lovat er läsare att inte blogga massor om Hailey, men det är riktigt svårt :p tänkte allafall ladda upp lite kort på hennes första vecka. Jag har även börjat röra på mig nu, en 30 min promenad varje dag, världigt skönt att komma ut och på 3 dagar´efter fl hade jag redan gått ner 10 kg vilket är skönt, 10 more to go !! Fick även på mig mina jeans idag så det går åt rätt spår. Sen skall man inte bli manisk och fokusera på vikten, allt tar sin tid och det är viktigt för kroppen att inte tappa alla kilon direkt !!
så nu skall jag ut till lillan som skall rida :) ååhh nu får jag även hoppa upp på hästryggen igen vilket jag längtat massor efter !! hörs senare !

Postat av: Sara

Gud så söt hon är!

2011-09-18 @ 23:27:48
URL: http://typsaara.blogg.se/
Postat av: Malin Strömberg

Åh SNUTTE mig vad söt hon är! Åh vad jag längtar tills du hälsar på oss i skolan så vi får kika och gulla med din lilla ängel! :)

2011-09-21 @ 17:27:22
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: