StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ZZZzzzz

Frureinhold.se / 04 Oktober, 2011 - 09:35 / Hailey

Ja inatt var en riktig bebisnatt, Hailey vaknade var 3 h nästan på¨minuten och ville ha mat. Hon ville inte sova i sin säng, hon kunde stensova efter målet och sen när jag la ner henne i sin säng så tog det 10 min så var hon vaken och låg och mumlade och ville ha nappen, fick nappen och 5 min senare kastar hon ut den och så ville hon hga den igen. ja hon fick helt enkelt sova med oss inatt, då var hon super nöjd och somnade direkt. Curling förälder från start haha. Nä men bebisar är ju i behov av närhet mer eller mindre beroende på dagar. Dock är jag super duper trött nu eftersom min sammahängande sömn endast varit 2.5 h i sträck. Får passa på att sova sen när hon tar en längre sovtid. Robin är som tur var i fiskebäckil idag så han kommer hem ´lite tidigare eftersom körtiden endast är ca. 20 minuter istället för 1 h :) Vi skall åka och handla direkt när han kommer hem, kylen är totalt tom haha. Jag skall även försöka att få hailey till att vara vaken mer idag än igår, det är ingen lätt match. Finns inte så mkt man kan roa henne med, lättare när hon är ltie större. Men vi får hitta på ngt :) Tror hon kommer slockna runt lunch för just nu är det full rulle haha..
Ikväll är det även hockey :) happyface, frölunda möter färjestad, hoppas de slår dom :D alltid gött med seger emot värmlandsbönnerna ;) Min underbara Johanna hejar ju på fbk av ngn underlig anledning, men vi har alltid sånt beef mot varandra, dock emd glimten i ögat såklart :D Tror hon hejar på dom för att vara tvärt emot alla andra ;) men detä r helt okej, ibland fastnar man för ett lag och då är det bara så. Jag har ju lärt henne allafall en spelare i fbk så hon har möjlighet att försvara sig när ngn frågar om hon ens vet ngn spelare i fbk :P min goa tjej !! 
Skall fundera ut ngt bra inlägg till senare, ngt som är lite roligare än bara massa vardags snacka !!
Gillar verkligen detta kortet !! så mysigt !

Postat av: Alexandra

Ja :) Absolut, det måste vi, ska bli så underbart att få träffa eran lilla prinsessa med! :)

2011-10-04 @ 09:58:22
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: