StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Torp och shopping

Frureinhold.se / 26 Oktober, 2011 - 10:51 / Vardagen

Ja hailey sov som en prinsessa inatt med, allafall så gott som hon kan :p Vid nio gick vi upp idag med och fixade frukost. På schemat idag står en tur till torp med den andra jennifer :) Vi skall kolla på dopklänningar till oss och kostym till robin. Sen skulle jag vilja köpa en ny sportbh, den jag har är för liten och om jag skall rida måsye jag ha en. Häromdagen när jag red kändes det att dom både är större och fyllda med mat :p Nä en stabil och skön sportbh borde jag unna mig. Funderar på att önska mig träningskläder i födelsedagspresent med, ett par goa byxor och en skön topp. Jag är ju ute och går varje dag och ibland blir det power walk och då är inte jeans eller leggins det absolut skönaste. Sen kan ju det bli en sporre till att kanske börja med pilates till våren med. Mirjam lär tjata järnet på mig så det är bara att bita ihop. Kankse har jag inte tappat så mkt (A) lyckoönskningar haha. 
det är förövrigt ett riktigt skitväder ute, milt men såååå vidrigt. det regnar och blåser, men om jag skall vara ärlig så är jag glad att det inte kommit ngn snö än. Hur kommer det se ut med barnvagn och pullsa i snön, nä ingen bra kombo. Jag vet inte om jag skrev det igår, men jag kom i ett par nya jeans igår :D det är otroligt vad kroppen jobbar på bra, 6 veckor och på väg nedåt i en härlig fart :) Kikade på kort ifrån gymnasiet igår och ah jag fattar inte hur kjag kunde missa hur smal jag var haha :p Otäckt hur blind man är själv, nu förstår jag varför alla tyckte att jag inte hade ngn rumpa kvar och såg allmänt ranglig ut haha. Psykologi är nog något man skall studera oftare :) anyway, nu får jag ta och göra ngt vettigt innan vi skall åka. Hailey sover sin morgon nap, låter dock som hon ligger och snackar med hunden (speldosan) men hon somnar nog snart :)
dreamteam !! tänka sig att ngr år senare stå som mammor och blivanda mamma -!! underbara tjejer !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: