StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

systersdag

Frureinhold.se / 20 Oktober, 2011 - 19:22 / Vardagen

Japps då var man hemma efter en heldag med systeryster, det är ju torsdag så då är det våran dag. Dock åker hoin till new york nästa torsdag så då får jag klara mig på egen hand :/ Men fy bubblan vad skoj för henne och mikael, bo mitt i times. Vi var allafall inne i stan idag, först till mimira kliniken för efterkoll för jessica, hon har opererat ögonen, sån där laser så man slipper glasögon. Efter det åkte vi till femman huset och gick och strosa, helt galet mkt folk. Hade nästan glömt hur de va att bo i stan. På ett sätt saknar jag det, bara ta vagnen 10 min och vara i centrala gbg. Får la se om vi hittar dit ngn gång igen, kanske kungälv, vem vet :p Jag shoppade allafall inget, helt otroligt men vi tog en lång fika istället. Hailey skötte sig och tror hon tyckte det var lite stökigt med allt ljud och stoj. Nu är vi allafall hemma, kollar på hockey och bara slappar. Hailey sover som en stock och det blir nog en tidig kväll för mig med ! skall se klart på matchen, dricka massa gott kaffe och kanske en liten diam ;) Väntar in macy med som är på utflykt med lillan och viking :) hon har varit med farmor hela dagen så saknar henne massor nu., känns helt tomt !!
bff:S !!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: