StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ordning återställd

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2011 - 10:52 / Vardagen

Nu har jag fått min skönhetssömn :) Igår somnade hailey vid 19.00 tiden vaknade vid 22.00 och ville ha mat, sov sen till 02.30 och sen till 06.00 efter det sov vi till 09.00 ganska täta matningar men det har de varit ngr dagar, tror vi ligger i en tillväxtperiod. Men efter varje mål så somnar hon om på 2 min och det är verkligen uppskattat. Tror hon gillar sin säng, för det finns ingen annan stans ´som hon sover så bra som där. Nu tex. efter frukost och en liten promenad så la ja henne i sängen och hon tar sin goa snutte och gossar in sig med och sten somnar. Riktigt sött om ni frågar mig :) 
Idag har jag inget planerat, tror att mitt hår komemr så då skall jag kika på det. Det verkar som det skall bli väldigt blåsigt men är det bara uppehåll tänekr jag ta en promenad :) skönt att få gjort det varje dag, måste stärka upp min arma kropp ahah.. sen kommer väl robin hem runt 17.00 då blir det till att laga lite mat och för hans del hailey stund. Ikväll är det ju också greys, höjdpunkten på hela dagen. Gillar verkligen den serien, så sjukt bra :) Kanske om hailey äör lugn att jag skulle baka ngt, eller börja planera dopet. Korten är skickade idag så de lär komma fram imorgon, lägger upp kort på inbjudan då :) Jag är inte lika flitig som underbara camilla, men jag är ändå nöjd med resultatet :) Får väl försöka blogga om ngt intressant också !! frågan är bara vad. Kanske skall slänga ut en fråga till er läsare vad ni vill läsa mer om :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: