StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lördag

Frureinhold.se / 08 Oktober, 2011 - 20:19 / Vardagen

Ja då var det lördag också, mitt i helgen :D Vi har bara varit hemma idag, Niclas en jobbarkompis till robin var här en sväng med en present till lillan. En toppen fin orkidé, jag älskar verkligen orkidér och det gör nog Hailey med !! Annars har vi bara tagit det lugnt, hailey har varit lite gnällig så då är det skönt att bara ta det lugnt. Vi var ute på en promenad och grejade här hemma. Dock gjorde jag ngt som inte många gjort tror jag haha, jag klippte nämnligen gräset i månljuset, det var väl mer skymning. Men det var månen som gjrode mig sällskap och en älg :P Dom är allt bra flummiga djur de där älgarna, jag var förvånad att den vågade visa sig. Snart är de ju älgjakt, de brukar alltid gå upp i rök då :) Inte ordagrant, men ibland kan man nästan tro att de vet att det är jakt för under en period är de itne alls lika lätta att se.
Nä nu  skall jag se på tv och mysa med Robin, imorgon kommer hans bror hit och hand familj, trevligt trevligt :) Tänkte bjuda på rådsjursadel och lite smått och gott till det !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: