StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hailey långben :P

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2011 - 16:27 / Hailey

nästan allafall, nu har vi kommit hem eller ah vi har varit hemma ett tag men nu är all matning och uppackning av matvaror klara. Hailey är numera 56 cm lång, väger 4040 g och är en riktig spillevink :P Amningen funkar bra än så länge och jag hoppas den fortsätter med det. Har insett hur smidigt det är att alltid ha maten med sig och i rätt temperatur. Hon är väldigt duktig i mina ögon, för hon tar, napp, flaska och bröst. Nu undrar ni kanske varför flaska, men varje kväll innan jag skall sova pumpar jag ut en måltid som hon får när hon vaknar på natten, snabbt och enkelt och så kan vi somna om snabbare. skönt när man får in rutiner och som funkar :) det gör gott för oss båda. Just nu ligger hon och sover på min mage :) robin borde vara hemma när som också !! mysigt !! uppdaterar senare, lite kvällsplaner osv :) Btw alla hockey freak, frölunda ligger fortfarande 1:a och färjestad sist ;) cant help it !!

Postat av: Maria

Hon är så fin! Och mamma med <3

2011-10-14 @ 19:40:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: