StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gomorgon

Frureinhold.se / 05 Oktober, 2011 - 09:55 / Vardagen

ååh så var det onsdag, halvägs till helg :) Hailey sov mkt bättre inatt, lite svårt att somna, kom nog inte isäng förän 19.30, men sen sov hon till lite efter 02.00 och sen till 05.30. Och inte nog med det så somnade hon om och så gick vi upp nu :) himla skönt. Hon har även lärt sig att amma liggandes vilket är skönt för då kan hon somna så gott när hon känner sig mätt :) och skönt för mig med att slippa sätta sig upp varje gång :) Nu ligger hon så fint i sin babysitter och kikar upp på mig :) undra hur snabbt de börjar utöka synfältet. Dom säger ju att när de föds ser de 20 cm klart och sen suddigt. Någon som vet när de börjar att se mer, Hailey fäster blicken jätte fint och följer den om man tar ett föremål framför. Måste lägga upp kort på de hon har på sig idag, en rosa dress som hon fått av mina fastrar, så uuuuur gullig !! min rosa lilla prinsessa ! 
Planerna idag är inte så många, skall dammsuga av som jag gör varje morgon, försöka att duscha om Hailey tillåter, se om farmor vill komma ner på en fika och kanske få besök av mirre. Hon har ju pilates på onsdagar och så brukar hon komma hit innan och hälsa på. Saknar henne massor, så det vore på tiden att hon kom. Måste åka till hon och viktor snart med, de grejar för fullt i huset och det vill mn inte missa :D Ikväll är det även seriestart för greys, ooo I love that show !! och för er som undrar hur det gick i matchen så blev det 2-2 full tid och sen satte fbk 2-3 i förlängning. Segt att förlora, men skoj med jämnmatch. Det märks att frölund har ngr spelare borta för de är inte samma intensitet i alla femmor. Men men det är lång tid kvar på serien och bara hoppas det flyter på såhär fint !! 
Vädret är ju inte att hurra för¨, eller ah jo om man gillar höst, men det gör inte jag. Jag gillar mysiga innekvällar, med massa ljus osv. Men kylan, nej nej, det är inte min grej. Dock älskar jag vintern haha. schitzo varning yes yes !! Sen är det ju så mkt skoj på vintern, det är min födelsedag, det är jul, nyår och sen sälen. Sen får man inte missa att Hailey växer och blir äldre och äldre och det är ett privilegium att få följa hennes  uppväxt. Tycker nästan synd om alla pappor som inte alls får samma tid med de små liven när de är små. Det är mycket mamma, barn mamma barn. Dock har Hailey och pappsen kvällsmys i badet varannan dag och så fort han kommer hem ifrån jobbet får han kvalitéts tid och läggning :) Sen klart att pappor är lediga med, men inte på samma sätt och itne i början eftersom de inte ammar osv. Hailey försökte amma robin häromdagen, haha jag dog av skratt. Hon kom inte åt honom såklart, men hon siktade. 
Men nog om detta. Kommer ett roligare inlägg senare, har nog bestämt mig för vilken jacka jag vill köpa, det får bli att önska sig presentkort när jag fyller år !! Pondus får ju inte in en enda snygg jacka förutom denna !!
bjuder på en gammal goding, här hade jag och robin precios träffats :) 2008-2009 nyår på park elite !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: