StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dopkort

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2011 - 16:11 / Hailey

Nu har jag gjort dopkort och det verkar som vi kommer bjuda runt 50-60 pers :/ hur skall detta gå ihop haha :p men vi får göra vårt bästa :) har ju världens bästa släckt och robin med så det kommer att bli kanon :) Hailey döps på första advent så kyrkan kommer vara fylld med massa fina ljus och härlig stämning, kanske till och med lite snö ? :) ja vi får se. Nu börjar allt planeringarbete, pju tror syster får hjälpa mig ltie :D Helt galet för varje dag som går börjar jag känna mig mer och mer vuxen. Inte en dag försent :p jag är ju ändå gift, har barn, bor i hus och har hund :p men man får liksom ta allt i sin takt, jag är gärna ung så länge som möjligt :p
Hailey Lily reinhold !! din lilla fis !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: