StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dopklänning

Frureinhold.se / 27 Oktober, 2011 - 21:32 / Shopping

nytt försök, beställt en super snygg klänning ifrån nelly. dock tror jag att jag valde den sista för när skulle in och kopiera klänningen för lägga upp den här gick det inte. Får la se om jag får ngn klänning eller ej :P fick allafall en orderbekräftelse. Om nu den klänningen går i stöpet skall jag köpa denna istället :)
elise ryan är min idol när det gäller klänningar !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Jag hade också en elise ryan på Naemis dop. Det finns jättefina klänningar i det märket! =)

2011-10-27 @ 21:55:50
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: