StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

TGIF

Frureinhold.se / 04 November, 2011 - 16:29 / Vardagen

ja så sjukt gött med fredag och ännu goare att robin varit hemma hela dagen. Vi hade ju bvc tid idag och idag var det doktor dag. Hailey skötte sig precis som hon skulle :) var lite nervös att hon skulle bli super arg när han skulle trycka, klämma och hålla på, men icke :D Hon kissade dock ner hela britsen haha. Hon väger numera 5050 g och är 58 cm lång :) skönt att hon växer och går upp som hon ska. Hon skrattar helt hysteriskt numera vilket är super mysigt. Hon har även börjat få längre sovtider. Igår fick hon nattamålet vid 22.00 hon går och lägger sig vid 18.00 men vaknar oftast vid 22.00 vilket är kanon för det är då vi lägger oss. Men sen sov hon till 04.30, helt sjukt och eter det sov hon med oss till 08.00. Hon är så himla duktig, sen efter frukost låg hon och gosade med macy innan hon ville sova en stund till, passade kanon, då hann jag göra mig iordning. Så ser det ut nästan varje morgon, jag skall nog inte klaga ;) Vi har bokat tid för spruta nu med :/ ucha asså, det kommer jag inte se fram emot. Men det går fort och är jag lugn så är hailey lugn. Jag är ju inte rädd för sprutor vilket också är skönt. 
Jag hämtade ut mina skor idag med :D sååååå nice !! och paketet från partytajm hade även kommit så nu börjar dopet reda ur sig :) kan fota sen och lägga upp via appen. Jag och robin har även städat hela huset, bytt sängkläder hos hailey och macy och nu är robin ute och tvättar bilen, insidan och utsidan :D så jädra gött, vi brukar tvätta den en gång i veckan så den alltid är fräsch, me like !! synd att slita ner en ny bil liksom. Annars blir det inte mkt idag, taccos, idol (moa kommer äga) sen film och mys. Ja köpte massa fint på böcker och blad idag, skall scrapbooka lite till hailey, framkalla kort och klippa och klistra lite i en rosa bok jag köpt.  Skall även göra fotoböcker, fujidirekt och andra fotosidor gör så himla fina böcker ! kan jag varmt rekomendera ! Fick även köpt en gästbok till dopet vilket är suuuper och glitterpennor !! svart och rosa ;)

Jag har märkt att många stannar kvar trots att jag fött barn och mkt har gått tillbaka till vardag, jätte skoj. Roligt att folk tycker det man skriver är intressant. Dock är det nog mer än hälften som läser personer som avskyr mig haha :p men det får jag leva med ! man kan inte tycka om alla.

Postat av: Maria

Dom som läser och som säger sig hata dig sitter och är så gryymt avundsjuka på dig och ditt liv. Det kan jag lova.. och dom önskar att dom vore vän med dig ;) stå på dig bara. Det finns ju faktiskt vi som tycker om dig.. och vi är många. <3



Jättefina saker du köpt till dopet! tror det kommer bli fin fint =)

2011-11-04 @ 19:13:34
Postat av: En chic mammas bekännelser !

tack :) du är för go miia, drömde om dig häromnatten, gud min goa tjej, saknar dig !! <3

2011-11-04 @ 20:30:56
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Maria

saknar dig också vännen <3

2011-11-04 @ 21:14:40
Postat av: Pernilla

De behöver ju inte nödvändigtvis vara just avundsjuka, folk som inte gillar dig, som tidigare person skrev, det kan ju vara gammalt gråll eller att de bara inte gillar ens personlighet.



Men det "fina" med att inte gilla någons personlighet, är ju att personer oftast ändras lite med åren, så det är ju himmla onödigt att dömma någon för hur de var förr, om man inte längre umgås! Många av mina "gammla" vänner osm jag inte längre umgås med dömmer nog mig efter hur jag var förr, på den tiden vi umgicks, alltså då jag bodde i Sverige. Men det är ganska dumt av dem, för jag är inte alls samma person nu som då!



Hur som, så länge du är nöjd med ditt liv finns det ju ingen anledning att lägga tid och energi på folk som ogillar dig! Du verkar ha det bra och det är ju det som räknas :)

2011-11-04 @ 22:04:52
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: