StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunshine

Frureinhold.se / 09 November, 2011 - 12:20 / Vardagen

åååh vad jag älskar sool och kyla :D okej kanske inte så mkt kyla, men nu på hösten/vintern är det helt okej med lite frisk luft. Så länge det är soooool !! helt underbart. Hailey ligger och stensover och har gjort det i snart 2 h, låer som om hon börjar vakna där inne :p Har både tvättat, dammsugit och gjort mig iordning och hon vaknar inte :p haha min lilla sömntuta. När hon väl har vaknat skall vi åka en sväng, först till okq8 och hämta ut ett paket och sen till torp för lite shopping. Det är ju farsdag på söndag och hailey har skvallrat vad hon ivll köpa till sin papps. Sen skall vi till tre butiken och kolla på ny telefon till robin, sen till kjell company och köpa nytt skall till min fån och en mobilladdare till robin :p Efter det styr vi bilen hem igen :) hade tänkt gå en promenad, men jag är helt slut i kroppe efter igår haha. Först pilates, sen promenad med hailey sen nattsväng i skogen med annika. Ja vi är sjuka i huvudet som går ut och går i skogen kl 20.00, kolsvart och svin läskigt haha :p Men det blir samma runda ikväll, powerwalk bland alla monster i skogen :D Macy gillar det allafall :D min lilla bushund !
Hailey säger grattis till sin bästa morbror som fyller 29 år idag :) hurra hurra !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Ja, ni är väl tokiga som går ute i skogen när det är helt kolsvart ute. Tänk om det kommer en älg eller nått. Nej fy vad läskigt. Låter som det blir full rulle idag för dig! Men fusk att ni ha sol, här finns ingen sol.. =(



Tack för tipset om skorna, dom få jag kolla på! Måste verkligen införskaffa mig nya. kramis

2011-11-09 @ 13:09:51
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-bloggd.html#comment

2011-11-09 @ 13:30:35
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Snygg blogg :D

2011-11-09 @ 13:58:40
URL: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: