StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

överby

Frureinhold.se / 30 November, 2011 - 10:28 / Vardagen

Japps idag poackar jag in hailey och mig själv i bilen och åker en tur till överby. Skall bla. köpa en ny kudde till hennes säng och hämta ut blöjhinken som var slut sist gång jag var där. Funderade en kort stund om jag även skulle åkt till skolan och hälsat på när jag änåd var i trakterna. Men får känna hur det känns när vi kommut fram. Hailey har börjat greppa saker lite lätt, tex. i babygymmet så slår hon och grejar på sina leksaker och vid skötbordet är hon snabb på att dra i blomman som står brevid skötbädden. Nästa tisdag är det bvc och spruta, skall bli intressant att se vad hon väger nu min lilla knubbis :D hon har ju 62-68 på kläder nu så visst växer hon så det knakar blått 3 mån gammal. 
Annars händer det inte mkt mer idag, får blogga mer senare eller via mobilen :D ha en fin dag !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Fin header du har gumman! Det är alltid spännande att se vad dom väger =) Hoppas det går bra i THN idag! kram

2011-11-30 @ 11:16:41
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: