StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lördag

Frureinhold.se / 05 November, 2011 - 14:26 / Vardagen

Jag behöver en mixer !!!! ngn som kan komma och ge mig en typ nu ?! jag hade planerat att göra makarons, men går det tror ni ? nej för jag har ingen mixer. Har varit på väg att köpa en i över 1 år men inte fått tummen ur än. Funderar starkt på om jag skall önska mig en i present eller julklapp så det blir gjort ngn gång :p Får baka ngt annat, kanske goa kakor :p Hailey och jag har varit ute en stund nu på förmiddargen och tvättat bilen och mockat i stallet. Låter kanske as tråkigt, men det är riktigt rofyllt att mocka. Hade det inte varit för att hästarna tappat skor hade jag ridit också :) så jädra bra träning och så tycker jag om att rida. men hovis skulle komma på måndag om inte jag minns fel :) toppen. Idag är det inte mkt annat på schemat, skall göra lunch efter jag bloggat klart. Ngn pastarätt får det nog bli :) är ju sånt pastafreak !! 
kanske skall ge er sneak på dopklänningen, den är galet snygg :D tror det kommer bli snyggt till skorna, hörde att systeryster hade köpt ett par snygga skor nu med !! skall få mms på dom snart :D super skoj !! vi kommer vara så långa och ståtliga allihopa !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: