StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 26 November, 2011 - 07:56 / Foto

Ja idag ville hailey inte sova längre än till 06.00 så då fick jag snällt gå upp :p hade inte skadat om hon sov till 07.00 eftersom jag ändå inte kunde gå och lägga mig igen. Men hon sover så bra, så man skall inte klaga. Jag gick upp och så fick rovin ligga kvar med sprattelmaja efter frukostmålet. Jag tappa upp ett bad och gjorde en god inpackning, dock busade hailey med robin så hann fick snällt gå upp ändå ;) jag la ner hailey i sin säng istället för våran och då somnade hon efter en liten stund. Hon blir så gnällig hela dagen om hon inte får sovit ordentligt på morgonen så det var skönt att hon somnade om. Nu sitter vi i soffan och precis ätit frukost, jag skall snart försöka fixa håret lite lätt. Idag är det fixar dag i församnlingshemmet, har packat en låda med det mesta. Sen ligger det bara 5 min bort så skulle vi missa ngt är det bara att åka hem. Robin skall snart in till torp och handla det sista. 
Får hoppas att vädret är på vår sida som det ser ut nu vådar det inte gott :S regn och 24 s'/m uch uch uch, hailey lär ju flyga iväg om man lyfter upp henne med klänningen hhah :p Får ge er små sneak peaks senare då på den fina dekorationen !! känner att det är lite dåligt med bilder i bloggen så det passar bra :) btw så gick våran hemtele sönder igår när blixten slog ner :( såå segt. Vi har heller ingen mottagningen på mobilerna så tack för skype ;)
första parkortet på mig och robin och redan då klarade prinsen inte av att vara seriös på kort ;)

Postat av: Maria

Ni är så fina så =) Håll hårt i Hailey prinsessan imorgon, så att hon inte blåser bort =) jag har en känsla...och är helt övertygad om att församlingshemmet och hela dopet kommer bli super snyggt!

2011-11-26 @ 09:59:15
Postat av: Maria

du vännen....vad har du för systemkamera och objektiv? håller på och kikar lite, men de är ju en hel vetenskap... <3

2011-11-26 @ 10:03:16
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-26 @ 10:04:36
URL: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser !

miia, jag har en nikon d3000, objektiv 18-55 och 70-300, visst är det en djungel, men om du vill ha en relativt enkel men som man kan greja med lite + filma tycker jag d5000 eller d3100, bästa är att fråga :p jag tycker det är lika svårt som du :p

2011-11-26 @ 11:10:33
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bintan

Jäkligt imponerad av ditt hår!

2011-11-26 @ 16:25:50
URL: http://bintan.bloggsida.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: