StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ben&jerrys

Frureinhold.se / 06 November, 2011 - 19:30 / Vardagen

Ja nu hller robin på att lägga hailey, spännande att se hur hon sovet inatt. Tror dock inte att det blir lika lyxligt som natten till idag :) men det gör inget, hon är så lätt att lägga efter maten på natten. Jag och robin skall snart sätta på en film. Vet inte om ni sett crazy stupid love, men den sägs vara rätt bra. Får ge den en recention senare, imorgon packar jag in hailey och macy i bilen och åker till lilla edet och träffar mina favorittjejer. Naemi, camilla, anna och johanna :) det blir en god lunch och säkert en god promenad. Idag var jag och annika ute på en långpromenad, var helt slut i kroppen redan innan vi börja gå och nu värker den lite lätt haha. Fy vad otränad jag är, hon går ju på gym flera gånger i veckan och är super duktig :P men nu har jag allafall gått ner ytterligare ngr kilon och har 6 kg kvar till min okej vikt, 8 kg om jag skall vara hård emot mig :) Men jag märker att jag gått ner mkt för byxorna börjar passa bättre och bättre :D Syns även på kort, inte lika pluffsig längre. 
Nä nu blir dey ben&jerrys, kaffe och film, see yah !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: