StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Advent stake

Frureinhold.se / 24 November, 2011 - 22:18 / Vardagen

Det har öppnat en ny affär på torp, bara för de kommer jag inte ihåg vad den heter. Men den har massa ljus och dekorations saker :) jag köpte lite smått och gott och bl.a. Nr till adventsljusstsken :)

Vi köpte även en kostym till Robin på mq och lite annat pill :) får vara bättre på att blogga imorgon :)) känns som om dagen sprungit iväg och jag känner mig sjukt stressad. Ingen skön känsla :/ vet inte riktigt vad det beror på, men kroppen känns helt skakig :(


Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

usch stackare. du stressar säkert upp dig för dopet. Men det kommer bli så bra och det är bara att säga till om du behöver någon hjälp <3

2011-11-25 @ 07:39:10
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: