StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

törstsläckare

Frureinhold.se / 10 Maj, 2011 - 12:04 / Vardagen

Nu på sommaren är det ju så viktigt att dricka mycket och ännu viktigare om man är gravid. För att undvika vattensamlingar skall man dricka en jädra massa vatten. Sen kan man ju inte påverka allt, vissa får vattensamlingar fast att de dricker mkt vatten. Men man får göra sitt bästa. Jag är allafall såld på limevatten och gurkvatten, släng i ett par gurkskivor i vattnet eller limeskivor, riktig törstsläckare ! Var inne på peugeot nyss som är min praktikplats, hade köpt med mig massvis med frukt och annat gott och så gjorde jag limevatten till alla för lunch. Får se om de uppskattar det lika mkt som jag ! Jag insåg idag med att vara på torp vid 9 var ju ren lyx, inte en kotte i butiken, man kunde strosa runt och greja helt själv :D super nice ! alla frukter och grönsaker var nyss fyllda och allt såg så fräscht ut !!


jag kände när jag gick in i bilen att jag är i behov av ett höftbälte. Det spännde till i höfterna när jag särade på dom haha låter osm ngt helt annat men det var det inte. Man känner att de är mkt mjukare än innan, gick en promenad när jag kom hem och då kändes det bättre. Så glad över att inte ha foglossning asså, fy bubblan vad jobbigt det måste vara att vara helt stillasittande. Däremot har jag sjukt ont i vänster bröst, värker som tusan :/ Skall det bli en mjölk ko av mig tro ? Nä nu skall jag dricka upp mitt vatten och snart åka till henån en sväng :) synd att mirjam bus inte var hemma, då hade jag våldgästat henne :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: