StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Torsdag

Frureinhold.se / 12 Maj, 2011 - 16:53 / Vardagen

snark, inatt var ingen bra natt. Sov som en kratta, hade ändå fönstret uppe men mitt i natten vaknade jag och svettades som en gris. Sen var jag rätt pigg och hade svårt att komma till ro. Så när kl ringde vid halv 9 var jag helt slut. Men upp ändå, fixa till allt som skall fixas på morgonen och sen åka in till peugeot. Jag fick fjäskat med albert så jag kunde tvätta bilen en sista gång, vi skall ju sälja den imon :) Egentligen hade jag inte behvöt vara så nogrann, men jag känner att det är min rättighet att tvätta bort allt ifrån oss :D så nu ser den ut som ny. Jag fick pratat lite med de anställda med om hur de tyckte om frukten etc. och på fruktfaten kunde jag ana att de gillade det, för dom var slut :) chefen kom också och sa ngr ord :) skoj !! Jag kom hem rätt tidigt och bestämde mig för att flytta hästarna till sommarhagen så de kunde vänja sig lite till gräset och om de åt  ? vilka matvrak. Efter att jag kom ut igen efter ca 4 h låg sören ner och sov o poke stod och sov :)

men nog om idag, för mest av allt längtar jag tills imon :D för då skall vi hämta bilen, wiihoo.. fick ett mms på en nitro i gbg förut som robin råkade springa förbi och ååhh den är så fin !! love, hoppas att våran är lika fin :p har ju bara sett på bild. Men jag tvivlar på att den inte är de ! lite segt att åka 4 h enkel väg bara, sjutk långt :D nä nu skall jag hitta på ngt, robin kommer inte hem förän sent, han skulle på ngn bjudmiddag på starbowling, glidare ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: