StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

the do day !

Frureinhold.se / 27 Maj, 2011 - 07:33 / Vardagen

ja idag skall jag äntligen fixa mitt hååårr :D det är verkligen det datumen som man längtar mest efter när det gått 11 veckor sedan sen sist :p Pratade lite med johanna igår och det lät som hon hade massor utav coola idéer, som alltid !! Skall bli skoj att träffa henne, tror atta Camilla komemr förbi en sväng också :) super skoj ! Vädret ser inte så trevligt ut idag :/ men vad gör det när jag bara skall vara inne :D Efter LE skall jag till THN och shoppa lite inför resan, skall hitta bra presenter till prinsen med. Igår fick han sjukt nsygga levis shorts och en quicksilver tisha :) Han blev super nöjd, älskar att köpa kläder till honom, dock var ju detta ifrån hans familj :p men jag fick vara med och välja ut :) Tror jag vet vad jag skall köpa allafall. Skall handla till tuva idag med, prinsessan fyller ju 3 år imorgon :) gud vad tiden går fort. Hon om ngn längtar efter bebis :p Frågar om inte bebisen kan komma ut och hoppa studsmatta med henne och varje gång vi ses skall hon pussa på magen. Barn är allt för söta !! Tindra är så stor nu så hon har kommiut över hela frågstadiet men hon är nyfiken hon med. Gud tänk att hon är 7 år iår !!!!! vad tog tiden vägen ?! hon är ju inte min lilla skrutt längre :( Ja ja nu måste jag allafall sminka mig och åka, uppdaterar ifrån salongen ! tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: