StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snark

Frureinhold.se / 17 Maj, 2011 - 19:39 / Vardagen

jag har varit riktigt trött idag, haft en riktig slappar dag rent ut sagt. Men jag har hunnit med endel trots allt, skrev klart min rapport, vilade i 2 h, lagade mat tillsammans med robin och gått en promenad med macy. Jag känner att jag verkligen inte har mkt skoj att skriva överhuvudtaget :p konstigt det känns, jag brukar alltid ha ngt intressant att berätta, men icke !! Det går verkligen i perioder det där med blogging, men det är väl charmen kanske :p Det är en sån tråkig dag med, tisdag liksom, vad gör man på en tisdag ?! vad har den för syfte ? Det är ju desperat idag vilket är skoj, men förövrigt, riktigt trist dag. 
Ni missar väl itne möjligheten till att vinna ett smycke ifrån Miss Dee, kika in min miss dee flik och se hur du skall gå till väga !! Super enkelt och jätte skoj !!

Postat av: Maria

Du har varit så duktig, trots din trötthet! =)

2011-05-17 @ 20:06:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: