StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

onsdag

Frureinhold.se / 25 Maj, 2011 - 07:12 / Vardagen

ja då var det onsdag, mitt i veckan och det är fortfarande storm ute :p undra när de har planer på att avta.. Idag vaknade jag när robin åkte till jobbet vid halv 6 och kunde inte somna om. Så upp gick jag, tog fram lite pannkakor och isthe. Haft en riktigt lugn morgon, får la se när koman slår in och jag blir super trött :p borde komma ngnstans runt 10-11. Men vad kan jag göra, är man klarvaken så är man. Idag har jag skola ifrån 9 -16.30, riktig monsterdag och imorgon är likadan. Sen är det sommarlov. Riktigt skönt :) är klar med min projektrapport med så jag har det verkligen lugnt, om jag inte behöver komplitera den såklart :p Hittils har jag klarat mig, men då är det väl högtid nu antar jag. Vet inte om ni tänkte på det, men gud vad törstig man blir av isthe, det liksom svalkar och gör en törstig på samma gång, snacka om bra kombo för dom som säljer :p haha :p Nä nu skall jag försöka greja md ngt innan jag måste åka !! tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: