StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

onsdag

Frureinhold.se / 11 Maj, 2011 - 16:29 / Vardagen

Japp så var det onsdag igen :) vilket innebär massor med bra på tv, me like ! Idag har jag hunnit med en hel del, började morgonen med en lång dusch, så jädra gott. Sen kom svärmor ner och vi tog en lång promenad i skogen, super skönt. Dock stötte vi på en orm, som dock var död, men ändå svin äcklig :p Hatar ormar, de är så lömska !! Men vi överlevde och när jag kom hem var det tonvis med vatten som skulle ner i min strupe :) Jag började även med min praktikraport, hunnit riktigt långt vilket är skönt. Har ju så mkt annat som skall grejas med innan skolan slutar så man får göra det man kan i tid :) Jag fick även tagit ut sören en stund mitt på dagen för lite grästräning :) de släpps på bete snart så då är det bra med lite grästräning. De har ju inte direkt förmågan till att sluta när magen är full utan äter, äter och äter :p De kommer att vara smällfeta innan sommaren är slut :p men det är dom värda. Var så sjukt sugen på att rida förut, men jag fegade ur. Skall kolla med jennifer om hon skall rida ngn dag så kan vi rida ihop, dom är lugnast då. Vi får se. Men nu skall jag allafall ta mig en promenad, blir så sjukt trött av att bara vara inne. Så fort jag kommer ner i varv somnar jag haha :p vilka i-landsproblem :) Nä nu skall jag gå ut ! hörs senare !
detta kortet är verkligen en spegling på mig och robin :p jag vill att han skall le och inte tramsa och han lyssnar inte en sekund haha !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: