StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny klänning

Frureinhold.se / 05 Maj, 2011 - 15:27 / Shopping

Då har man fått köpt klänning inför helgen. Det satt långt inne, men när vi var inne på sweet, där alla de fantastiska miss dee smyckena var fanns det även super snygga tunikor och annat. Jessica var inne och provade en söt klänning och då fick jag syn på denna. Den satt super fint, magen syns och det ser inte ut som jag är tjock utan gravid haha. Det är fortfarande så att magen inte riktigt är så stort att man kan tro att det är en bebis så man får kämpa lite extra för att få till det :) Men jag är nöjd och personalen var super trevlig, alla kungälvsbor speciellt mammor borde gå dit, de ligger i samma butik som små tufft !!
svårt att se på bilden men kan ta ett kort imon eller på lrödag :)

Postat av: Maria

Jättefin klänning! hälsa Grattis till din Pappa!! =)

2011-05-05 @ 21:02:10
Postat av: Livia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 02:00:03
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Jennifer Täng- miss dee

det låter super bra livia :) skoj att man kan vara lite vettig också :)

2011-05-07 @ 08:44:12
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: