StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Miss Dee

Frureinhold.se / 16 Maj, 2011 - 16:55 / Tävlingar

Nu är det ny vecka och nya utmaningar, nu vill jag att alla mina läsare som inte redan är med i Miss Dee's fanklubb på facebook gå in och trycka på gilla !! alla som går in och går med i fancluben kommer i slutet av veckan ha möjlghet att vinna ett fint smycke ifrån just Miss Dee. För att kunna vinna skall du gå med och bjuda in så många vänner som möjligt, innan veckan är skall minst 10 av mina läsare gå med för att tävlingen skall bli av så passa på att ta chansen och självklart har man större möjlighet att vinna desto fler som man bjuder in, lämna en kommentar så vet jag !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: